Faraon24 » Opinie » Jak wygląda rozmowa z Vivus w przypadku kiedy nie mamy na spłatę chwilówki i jesteśmy super stałym klientem. Nagrana rozmowa z konsultantem Vivus.

Jak wygląda rozmowa z Vivus w przypadku kiedy nie mamy na spłatę chwilówki i jesteśmy super stałym klientem. Nagrana rozmowa z konsultantem Vivus.

Agresja, bezczelność, przerywanie wypowiedzi, nie dopuszczanie do głosu – to całkowity standard. Nie ma się spodziewać czegoś innego. Bierzesz chwilówkę i nie masz na jej spłatę to spodziewaj się takiej rozmowy: publikuję nagranie rozmowy z pt. Vivus – „Chyba się nie dogadamy! – TELEFON z Windykacji #129” z kanału YouTube „Teraz Ja Mówię”

Nie masz na spłatę, dzwonisz do przykładowej firmy Vivus i oto masz „babo placek”:

Podobnie wyglądają każde rozmowy w temacie:

  • braku spłaty
  • chęci dogadania się
  • windykacji
  • i podobne

Podkreślam, że to jest nagrana rozmowa stałego klienta, który chwilówkę w firmie Vivus Finance brał ok 30 razy – tak – aż tyle. Jeśli dotyczyło by to jakiegokolwiek innego interesu niż pożyczki pozabankowe – wierzcie mi – było by całkowicie odwrotnie – miło, przyjemnie, konkretnie oraz osiągnięto by przeważnie konsensus.

0 0 Głosy
Łączna ocena
Zapisz się
Powiadom o
guest
Ocena
Jak to oceniasz?

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments