Currently set to Index
Currently set to Follow
Faraon24 » Jak wygląda rozmowa z Vivus w przypadku kiedy nie mamy na spłatę chwilówki i jesteśmy super stałym klientem. Nagrana rozmowa z konsultantem Vivus.

Jak wygląda rozmowa z Vivus w przypadku kiedy nie mamy na spłatę chwilówki i jesteśmy super stałym klientem. Nagrana rozmowa z konsultantem Vivus.

Agresja, bezczelność, przerywanie wypowiedzi, nie dopuszczanie do głosu – to całkowity standard. Nie ma się spodziewać czegoś innego. Bierzesz chwilówkę i nie masz na jej spłatę to spodziewaj się takiej rozmowy: publikuję nagranie rozmowy z pt. Vivus – „Chyba się nie dogadamy! – TELEFON z Windykacji #129” z kanału YouTube „Teraz Ja Mówię”

Nie masz na spłatę, dzwonisz do przykładowej firmy Vivus i oto masz „babo placek”:

Podobnie wyglądają każde rozmowy w temacie:

  • braku spłaty
  • chęci dogadania się
  • windykacji
  • i podobne

Podkreślam, że to jest nagrana rozmowa stałego klienta, który chwilówkę w firmie Vivus Finance brał ok 30 razy – tak – aż tyle. Jeśli dotyczyło by to jakiegokolwiek innego interesu niż pożyczki pozabankowe – wierzcie mi – było by całkowicie odwrotnie – miło, przyjemnie, konkretnie oraz osiągnięto by przeważnie konsensus.

Opinie internautów

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.